Najlepszą formą reklamy jest telewizja, bowiem to właśnie medium dociera do największej liczby odbiorców. Jak potwierdzają przeprowadzone badania to właśnie przekaz telewizyjny rozumie największa grupa ludności żyjącej na świecie. Chętnie z tej formy reklamy korzystają przedsiębiorcy, dla których budownictwo i remonty są głównym źródłem dochodu.
Szczególnie dzisiaj, w okresie ogromnej hossy na budownictwo, jest to bardzo widoczne. Jak wiadomo jest to budownictwo i remonty to część rynku, która funkcjonuje od bardzo dawna i jeszcze przez długi czas będzie funkcjonować. Ludzie muszą bowiem gdzieś mieszkać. Ale zawsze warto zachęcić klienta do skorzystania z oferty tego, a nie innego wykonawcy. Bardzo dobrą formą reklamy są ogłoszenia prasowe, szczególnie w czasopismach branżowych oraz prasie codziennej.
Często takie ogłoszenia pojawiają się w formie dodatku do wydania, i mają przypisaną konkretną nazwę np. nazwa gazety remonty. Z uwagi, że ludzie najczęściej tutaj poszukują ciekawych ogłoszeń to bardzo dobre rozwiązanie. Korzystają z niego głównie mniejsze firmy i przedsiębiorstwa, które opierają swoją działalność na detalicznym kliencie. Ci więksi i potężniejsi korzystają z droższej alternatywy czyli reklamy telewizyjnej i radiowej, która ma zdecydowanie większy zasięg.